Астрономія

Автор: Пономаренко Раїса Анатоліївна
Посада: учитель фізики й астрономії.


Тема: Штучні супутники Землі. Розвиток космонавтики.

Мета: Сформувати уявлення учнів про основні закони космічних польотів;

  • навчити розраховувати першу і орбітальну швидкість супутників.
  • Розвивати творчу ініціативу і активність учнів, спостережливість, здатність
  • логічно мислити, вміння робити висновки, узагальнення, розвивати пізнавальні здібності, навички працювати з науково-популярною літературою та комп’ютером, використовувати ресурси мережі інтернет.
  • Виховувати почуття патріотизму, бажання пізнавати навколишній світ, уміння критично оцінювати і використовувати різноманітну інформацію,цікавість до фізики як науки, спонукання до творчої діяльності, спрямованої на вивчення історії космонавтики.

Тип і модель уроку:

Урок-подорож, комбінований з елементами проектної технології та самостійної дослідницької роботи, інформаційно-пошуковий.

Обладнання: мультимедіапроектор, фото - і відеоматеріали на оптичних носіях інформації, демонстраційний екран, роздатковий матеріал.


ХІД УРОКУ.

1. Оргмомент

Слайд 1.

Привітання.

Тема уроку. Штучні супутники Землі. Розвиток космонавтики.

-Виходячи з теми, що повинні з’ясувати на уроці?

Що таке штучний супутник?

Закони, за якими рухається штучні супутники.

Навіщо потрібні штучні супутники

А представники преси ознайомлять з історією розвитку космонавтики.

Сьогодні урок-подорож.

Ми знаходимося на стартовому майданчику по запуску космічних ракет. Тільки від вашої підготовки, уміння працювати залежить результат нашої подорожі.

Перед стартом перевірка готовності до польоту.

Завантажити Suputniky.zip (1916.41 Кб.)

Повернутися до розділу

На головну...