Самоврядування

Додай новину про свою добру справу - Add news about his good deed - Добавь новость о своем добром деле !!! Додай новину про свою добру справу - Add news about his good deed - Добавь новость о своем добром деле !!! Додай новину про свою добру справу - Add news about his good deed - Добавь новость о своем добром деле !!! Додай новину про свою добру справу - Add news about his good deed - Добавь новость о своем добром деле !!! Додай новину про свою добру справу - Add news about his good deed - Добавь новость о своем добром деле !!! ...
Розвиток учнівського самоврядування
10.03.2012

Робота Палацу з розвитку учнівського самоврядування охоплює два напрями. Перший – розвиток самоврядування в підрозділах Палацу: старости, які допомагають керівникам гуртків в організації навчально-виховного процесу; виконання гуртківцями тимчасових функцій під час походів, змагань, практик, виїздів (капітан команди, завгосп походу, лаборант, редактор газети, ведучий вечора, волонтер, тренер).
Так, під час навчально-виховних практик, походів, зборів відділу туризму та краєзнавства у кожній групі працює дитяче самоврядування. На загальних зборах групи вирішуються всі нагальні питання та призначаються відповідальні за різні види робіт, наприклад:
-   виконання розкладу чергувань по табору та біля вогнища;
-   зберігання продуктів та приготування їжі;
-   виконання обов’язків «штурман дня» або «керівник дня» тощо.
У інформаційно-творчому агентстві «ЮН-ПРЕС» є така форма самовря­дування, як дитяча редакція. Вихованці виконують ролі головних, випускових, більд-редакторів, кореспондентів, фотографів, разом із керівником ство­рюють та випускають газети відділу, Палацу, міста.
Таким чином, самостійна робота розвиває організаторські здіб­ності, ініціативність, вміння працювати в колективі, відповідальність гуртківців.
Другий напрям – робота з громадськими юнацькими та дитячими організаціями, створеними на базі Палацу, серед яких: Парламент дітей м. Києва, Школа волонтерів, Київська міська рада старшокласників.
Основними компонентами діяльності з цього напряму такі:
·   розробка механізму підтримки та розвитку діяльності дитячих та юнацьких товариств;
·   підготовка педагогічних кадрів для роботи з ними;
·   розробка та реалізація змістовної діяльності дитячих та юнацьких товариств;
·   створення умов для реалізації дитячих та юнацьких ініціатив, соціально зорієнтованої творчості.


← Повернутися до списку


На головну...